Somfy Services

Somfy Services

Voor zorgenloos genieten

Somfy maakt al ruim een halve eeuw slimme oplossingen die het beheer van woningen en gebouwen vereenvoudigen en zo het dagelijkse leven van miljoenen gebruikers in de hele wereld veraangenamen.

Om als klant nog meer te genieten van onze betrouwbare en milieuvriendelijke oplossingen voor een comfortabeler, veiliger en duurzamer leven bieden we Somfy Services aan.

Deze dienstverlening begint waar onze producten en de bijhorende ondersteuning van onze partners ophoudt, en heeft als belangrijkste doel: het leven van klanten en Somfy gebruikers nog meer te ontzorgen.

Over onze services

inleiding

Wat?

Somfy Services is een dienstverlening die door het eigen Somfy Team aan onze klanten en -partners wordt verzorgd voor een specifiek productaanbod. Met name die producten die soms meer specifieke kennis vergen om ze optimaal in te zetten kunnen op onze ondersteuning rekenen. Die ondersteuning is zeer breed, van online antwoorden op specifieke vragen tot volledige indienststellingen van complexe configuraties.
xxx

Waarvoor?

Somfy Services biedt diensten voor connected producten en bestaat uit 2 productlijnen: 1. Connected producten: TaHoma, Connexoon 2. Beveiligingsoplossingen: Alarm en camera Deze producten bevatten meer mogelijkheden dan onze klanten en partners soms beseffen. Dan helpen wij graag om alle mogelijkheden te ontdekken. En in geval van problemen staan we met onze gespecialiseerde kennis klaar om je uit de nood te helpen.
Waarom?

Waarom?

Met de beschikbare ervaring en gespecialiseerde expertise kunnen wij klant en partner bijstaan daar waar een te drukke agenda of het ontbreken van specifieke productkennis bij de professionele installateur vraagt om een extra ondersteuning. De klant wordt zo ondersteund op momenten dat het er vaak het meeste toe doet.
Welke diensten?

Welke diensten?

  • Online en telefonische helpdesk voor het beantwoorden van vragen en behandelen van problemen.
  • Advies bij het configureren van Somfy oplossingen zodat de klant optimaal de voordelen van de producten kan benutten.
  • Gespecialiseerde herstelling bij complexe problemen en storingen.
  • Installatie en configuratie van complexe en/of geavanceerde oplossingen.
In detail

In detail

We bieden drie typen dienstverlening aan:

1. Online services: de klant kan online bij Somfy Services terecht voor online sales, contactformulieren, lokalisering van nabije dealers, brochures, handleidingen…

2. Hotline Services: betalende klanten of klanten met een product onder waarborg kunnen gebruikmaken van onze return-procedure voor defecte producten, van onze telefonische helpdesk, presales ondersteuning, het aanvragen van een bezoek…

3. Onderhoud en service op locatie. De on-site dienstverlening omvat presales ondersteuning, programmeren en connecteren van motors en controls, het configureren van jouw smarthome of security pakket, onderhoud van installaties en voor partners ondersteuning bij projecten.

Tarieven

Online

Online

Heeft u een vraag aan Somfy? Stel deze gerust via ons webformulier. Wij antwoorden u zo spoedig mogelijk.
Naar het webformulier
Hotline

Hotline

Hotline: 070 222 000 (0,30 €/min.) Bereikbaar op normale werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur.
Dienstverlening ter plaatse

Dienstverlening ter plaatse

Advies op locatie: € 185,- (1 uur) TaHoma of Connexoon Set-up: € 185,- (1 uur) Somfy Protect Set-up: € 185,- (1 uur) Onderhoud en Service op locatie: € 185,- (1 uur + verplaatsing) Bovenstaande prijzen voor dienstverlening ter plaatse zijn telkens 1 uur + Verplaatsing inbegrepen. Extra werktijd worden afgerekend per gestarte 30 minuten (€ 45) Wil je een afspraak maken? Contacteer ons via het webformulier of telefonisch op 070 222 000 (0,30 €/min.) Op de Somfy webshop vind je meer informatie en kun ook je deze services bestellen.