Websites
Somfy Pro
Online winkel
Somfy Projecten
somfy.be
somfy.be
FR
NL
Account maken
Aanmelden
Support
Producten
Rolluiken en screens
Rolluiken
Klapluiken
Buitenjaloezieën
Verticale screens
Terras en buitenruimte
Terraszonwering
Pergola
Veranda
Raamdecoratie en gordijnen
Binnenzonwering
Gordijnen
Garagepoorten en toegangspoort
Toegangspoorten
Garagepoorten
Smarthome
TaHoma en connexoon
Verwarming
Verlichting
Beveiliging
Camera
Alarm
Bedieningen en sensoren
Bedieningen
Sensoren
Commerciële oplossingen
Commerciële oplossingen
Somfy oplossingen op zonne-energie
Over Somfy
Over Somfy
Nieuws
Garantievoorwaarden
Partners
We act for a better way
Contact
Contact
Word Somfy Expert
Registratie
Sandbox
Test 4564356346543
Test 4564356346543
FAQs
TaHoma Switch
TaHoma Switch
Compatibilité
Search
Search
Sort by
Date
Views
(15)
03-12-2020
Kunnen de SMART-functies worden gestart met de openingssensoren en/of RTD aanwezigheid?
(12)
03-12-2020
Is er continuïteit op het gebied van de mobiele applicaties voor de TaHoma V2 boxen?
(12)
03-12-2020
Est-ce que TaHoma Switch restera compatible avec les capteurs RTD ?
(42)
03-12-2020
Blijft de huidige versie van de TaHoma applicatie beschikbaar? Hoe staat het met de applicaties die verbonden zijn met Conexoon?
(15)
03-12-2020
Behouden we een webinterface voor de bediening van het huis?
(28)
03-12-2020
Wat is de procedure om een TaHoma V2 te vervangen door een TaHoma Switch?
(22)
03-12-2020
Wordt de USB-dongle van de TaHoma V2 behouden voor compatibiliteit met enocean, Zwave, etc.?
(411)
03-12-2020
Welke Zigbee 3.0 producten zijn compatibel met TaHoma Switch?
(38)
03-12-2020
Is TaHoma Switch compatibel met HomeKit?
(39)
03-12-2020
Is het ook mogelijk om de TaHoma Switch te verbinden met ethernet?
(18)
03-12-2020
Is TaHoma Switch compatibel met de voice assistants?
(40)
03-12-2020
Is het mogelijk om de TaHoma Switch te verbinden met de nieuwe Somfy Home Alarm Advanced?
(21)
03-12-2020
Kan mijn klant zijn installatie resetten naar nul?
(20)
03-12-2020
Welke bandbreedte is er nodig om te zorgen dat de TaHoma Switch goed functioneert?
(14)
03-12-2020
Wat is de procedure om een TaHoma V2 te vervangen door een TaHoma Switch?
(19)
03-12-2020
Wat zijn de beschikbare functies met de producten van partners?
(12)
03-12-2020
Is de geolokalisatie-functie geïntegreerd in de TaHoma Switch?
(17)
03-12-2020
Hoe werkt mijn installatie als er even geen internetverbinding is?
(46)
03-12-2020
Tot hoeveel apparaten en scenario's kan ik instellen met TaHoma Switch?
(18)
22-11-2020
Kan ik op elk moment toegang krijgen tot de installatie van mijn klant?
(9)
22-11-2020
Kan ik wijzigingen aanbrengen zonder toestemming van de klant?
(13)
22-11-2020
Moet ik mijn klant ondersteunen bij producten die hij zelf heeft toegevoegd na de eerste installatie?
(13)
22-11-2020
Kan ik de naverkoopdienst overdragen aan een andere installateur?
(13)
22-11-2020
Welke producten zijn compatibel?
(32)
22-11-2020
Is er een verschil tussen RTS-apparatuur en io-homecontrol product?
(11)
22-11-2020
Als ik een io-homecontrol ontvanger gebruik, kan ik dan alle bekabelde producten opvolgen?
(13)
22-11-2020
Zijn producten van andere merken compatibel met deze tool?
(10)
22-11-2020
Zijn producten van andere merken van de Somfy Groep compatibel?
(11)
22-11-2020
Zie ik de producten die mijn klant na de eerste installatie heeft toegevoegd?
(22)
22-11-2020
Hoe krijg ik toegang tot deze tool?
(11)
22-11-2020
Hoe kan ik een TaHoma installatie bekijken in mijn lijst van installaties?
(16)
22-11-2020
Kan ik zonder de toestemming van mijn klant toegang krijgen tot het gedetailleerde overzicht van de aangesloten installatie?
(13)
22-11-2020
Heb ik toegang tot deze tool vanaf mijn smartphone of tablet?
(26)
22-11-2020
Is het nodig om een TaHoma te installeren voor mijn klant?
(23)
22-11-2020
Is het nodig om de TaHoma te registreren?
(41)
22-11-2020
Ik heb al heel wat boxen geactiveerd maar dan via de Somfy-Connect website. Worden deze boxen ook weergegeven?
(15)
22-11-2020
Ik heb al veel boxen geactiveerd met via de Somfy Pro-website. Worden deze boxen automatisch weergegeven?
(15)
22-11-2020
Mijn klant heeft al een TaHoma en ik wil graag de installatie vanuit de tool opvolgen. Is dit mogelijk?
(19)
06-11-2020
Hoe kan ik TaHoma met internet verbinden?
(14)
06-11-2020
Ik kan TaHoma niet met internet verbinden. Wat moet ik doen?
(16)
06-11-2020
Hoe kan ik producten koppelen aan TaHoma volgens het protocol?
(28)
06-11-2020
Hoe kan ik producten koppelen aan TaHoma via de applicatie?
(14)
06-11-2020
Om een product te koppelen: Wat zijn de verschillen bij het kiezen tussen de applicatie of het protocol?
(59)
06-11-2020
Welke compatibele producten kan ik met TaHoma koppelen?
(14)
06-11-2020
Kan ik nog steeds producten aan TaHoma koppelen zonder internetverbinding?
(38)
06-11-2020
Hoe kan ik toegang krijgen tot de TaHoma-applicatie van mijn klant?
(15)
06-11-2020
Mijn klant heeft nog geen toegang tot de nieuwe TaHoma-applicatie. Kan ik toegang krijgen tot zijn interface vanuit de TaHoma Pro-applicatie?
(16)
06-11-2020
Hoe registreer ik een klantenbox?
(75)
06-11-2020
Waar kan ik de TaHoma QR-code vinden?
(65)
06-11-2020
Ik kan de QR-code van TaHoma niet scannen. Wat moet ik doen?
(15)
06-11-2020
De registratieprocedure is verandert. Is het niet meer nodig om het e-mailadres van de klant te gebruiken?
(15)
06-11-2020
Kan ik boxen blijven registreren op de Somfypro website?
(16)
06-11-2020
Kan ik een reeds geactiveerde TaHoma-klant koppelen?
(13)
06-11-2020
Er is geen internet op het terrein of bij mijn klant. Kan ik de installatie als nog uitvoeren?
(60)
06-11-2020
Hoe verwijder ik een klantinstallatie uit mijn lijst?
(14)
06-11-2020
Hoe vind ik een klantenbox?
(31)
06-11-2020
Ik kan geen TaHoma-klant vinden in mijn lijst. Wat moet ik doen?
(17)
06-11-2020
Ik heb een TaHoma geregistreerd, mijn klant heeft hem vervolgens geactiveerd, maar ik kan hem niet vinden in mijn lijst. Hoe kan ik kan ik mijn klant terugvinden?
(21)
06-11-2020
Hoe kan ik toegang krijgen tot de applicatie?
(11)
06-11-2020
Hebben de subaccounts dezelfde weergave als het hoofdaccount?
(24)
06-11-2020
Ik heb geen toegang tot de Somfypro website. Kan ik toch toegang krijgen tot de applicatie?
(44)
06-11-2020
Kan ik de app gebruiken als ik geen mobiel netwerk of internet heb?
(18)
06-11-2020
Ik wil toegang creëren voor andere personen in mijn bedrijf. Hoe kan ik dat doen?
View all entries