Web Content type

Pro app TaHoma registreren en activeren

Web Content Tags

• Hoe registreer ik een klantenbox?

          Bekijk de video

• Waar kan ik de TaHoma QR-code vinden?

        Kijk onderaan de box om de QR-code van de TaHoma switch en TaHoma V2 te vinden. Bij de TaHoma Rail-DIN staat de QR-code op de voorkant van de box.

• Ik kan de QR-code van TaHoma niet scannen. Wat moet ik doen?

        Als u de TaHoma niet kunt registreren door de QR-code te scannen, dan kunt u de pincode handmatig invoeren door de 12-cijferige code op het label van...

• De registratieprocedure is verandert. Is het niet meer nodig om het e-mailadres van de klant te gebruiken?

        Met de TaHoma Pro-applicatie heeft u niet langer het e-mailadres van uw klant nodig voor het registreren van een klantenbox. U kunt nu eventueel alleen...

• Kan ik boxen blijven registreren op de Somfypro website?

        U kunt boxen blijven registreren op de Somfy Pro website. Als u boxen registreert via de applicatie of de website, vindt u al uw boxen in uw lijst.

• Kan ik een reeds geactiveerde TaHoma-klant koppelen?

        Wanneer een TaHoma-klant is al reeds geactiveerd, kunt u deze nog steeds koppelen aan uw Pro-account, zowel vanuit de TaHoma Pro-applicatie als...

• Er is geen internet op het terrein of bij mijn klant. Kan ik de installatie als nog uitvoeren?

        Als er geen internetverbinding beschikbaar is, kunt u een TaHoma lokaal activeren. Het is echter raadzaam om verbinding te maken met internet om...

• Hoe verwijder ik een klantinstallatie uit mijn lijst?

        Om een ​​klantinstallatie uit uw lijst te verwijderen, raadpleegt u het betreffende klantendossier. Open de installatiedetails en verwijder de...